Veel gestelde vragen
Veel Gestelde Vragen over kerstpakketten (FAQ)
Wat is de minimale besteleenheid?
Kunnen de kerstpakketten aan huisadressen geleverd worden?
Hoeveel bedraagt het transport?
Hoe worden de kerstpakketten geleverd?
Is mijn pakket wel op voorraad?
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Wat is de uiterste besteldatum?
Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?
Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?
Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?
Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?
Zijn alle artikelen op voorraad?
Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?
Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?
Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?
Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?
Antwoorden
Wat is de minimale afname?
Alle kerstpakketten en eindejaarsgeschenken kunt u in elk willekeurig aantal bestellen! Wij hanteren geen minimum aantal artikelen.
De vraag naar grote aantallen is gedurende deze periode echter zeer groot, dus bestelt u wel tijdig a.u.b.
Kan ik een offerte aanvragen?
Ja, dat kan. U kunt ons bellen of u kunt via ons contactformulier een offerte aanvragen. Indien u op basis van de ontvangen offerte wilt bestellen, dan kunt u de offerte voor akkoord per mail of fax beantwoorden. Daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail. Uiteraard kunt u ook direct in onze webshop uw bestelling plaatsen.
Een offerte kunt u eenvoudig opvragen per mail: klik hier; en natuurlijk per telefoon. Bel voor meer informatie: +31(0)13- 545 19 66.
Kunnen de kerstpakketten aan huisadressen geleverd worden?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij leveren alle artikelen tijdig en keurig verpakt af op het door de koper opgegeven verzendadres. Afhankelijk van de bestelde aantallen kunnen de artikelen op een pallet verpakt zijn.
Hoeveel bedraagt het transport?
Bezorgen doen we graag en vaak gratis. De eventuele kosten zijn onder meer afhankelijk van het product en in welk land we mogen bezorgen. Wenst u de zending per pallet op één of meerdere adressen te ontvangen.
Vraagt u daarom altijd een offerte aan, deze zijn vrijblijvend. Dat houdt in dat u nergens aan 'vastzit' maar wel alles duidelijk in kaart en op papier heeft staan.
Ga terug naar boven
Wordt mijn order bevestigd?
Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleert u dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.
Kan ik ook korting krijgen?
Jazeker, neemt u vooraf contact met ons op. Afhankelijk van de bestelde aantallen brengen wij graag een voorstel op maat uit.
Hoe worden de kerstpakketten geleverd?
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel.
Is mijn pakket wel op voorraad?
Normaliter is ons gehele aanbod op voorraad. Omdat wij in deze periode vaak zeer hoge aantallen leveren, verzoeken wij u echter vriendelijk om tijdig te bestellen.
Wij informeren u vooraf uitgebreid over de mogelijkheden en houden u persoonlijk op de hoogte.
Indien een artikel is uitverkocht, dan wordt dat op onze site vermeld. Indien een artikel sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt, dan nemen wij contact met u op omtrent de te verwachten levertijd of bieden u eventueel een passend alternatief.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
In onze webshop worden alle prijzen inclusief btw vermeld. U ontvangt van ons uiteraard een gespecificeerde factuur.
Hoe zit het met garantie?
Wij geven 100% tevredenheidgarantie. Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel kosteloos.
Wat is de uiterste besteldatum?
U kunt bij ons het gehele jaar terecht. Het advies is echter om uw pakketten zo vroeg mogelijk te bestellen om teleurstellingen te voorkomen. Bepaalde artikelen kunnen namelijk uitverkocht raken naarmate de tijd vordert. Tot enkele dagen voor de kerstdagen nemen wij bestellingen in ontvangst.
Kan ik een combinatie van kerstpakketten bestellen?
Ja, dat kan. Onze kracht is het maatwerk dat wij leveren. U kunt na (persoonlijk telefonisch) overleg alle soorten kerstpakketten bestellen.
Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?
Wij werken met de meest betrouwbare transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fatale datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt. Bestelt u echter tijdig.
Kunnen wij een eigen kerstkaart of brief laten mee verpakken in het kerstpakket?
Nee, dat kan helaas nog niet. Onze eerste doelstelling is om onze verkoopprijzen zo laag mogelijk te houden. Wij houden het bestelproces daarom graag eenvoudig en overzichtelijk zodat u daar uiteindelijk als klant van profiteert.
Vindt de levering plaats in de ochtend of in de middag?
De kerstpakketten worden geleverd tussen 08.00uur en 18.00uur. Wij adviseren de pakketten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Neem voor speciale wensen omtrent transport contact met ons op.
Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, normaliter zijn alle artikelen bij ons op voorraad. Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u echter tijdig te bestellen.
Hoe is het met de garantie op de producten geregeld?
Garantie is goed geregeld bij Vuurkorfwinkel.nl. Uiteraard willen wij in de gelegenheid gesteld worden om een klacht te beoordelen. Wilt u aanspraak maken op garantie, stuurt u dan een mail naar info@terrashaardshop.be en wij reageren binnen 2 werkdagen na beoordeling van uw melding. Indien het artikel retour wordt genomen, dan sturen wij na ontvangst van het artikel direct kosteloos een vervangend of gerepareerd artikel toe.
Ik ben iemand vergeten. Kan ik bijbestellen?
U kunt ten alle tijde bijbestellen. Neem contact met ons op en wij regelen het voor u.
Wat is de levertijd van de kerstpakketten?
Afhankelijk van de bestelde aantallen woden de artikelen normaliter binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bestelling bezorgd.
Zijn er voldoende cadeaus te kiezen bij elk budget?
Er zijn tal van mogelijkheden. U bepaalt bij ons zelf de samenstelling van een pakket. Onze kracht is maatwerk. Of u nu een enkele vuurkorf of een samengesteld pakket bestelt, er is volop keuze bij elk budget. Wij adviseren u graag, dus neemt u gerust contact met ons op.
Mijn vraag staat er niet bij. Wat moet ik doen?
Neemt u gerust contact op met onze klantenservice. U vindt al onze bedrijfsgegevens onder Contact. Wij helpen u graag verder.